CARTEC CET 2000

daneAnalizator spalin, którego praca oparta

jest na komputerze posiada programy badawcze:
1. dla silników benzynowych
- pomiar urzędowy
- pomiar ciągły
Dla silników benzynowych pomiar obejmuje 4 gazy ( O2 , CO, CO2, HC)
Kontrolowana jest temperatura oleju silnikowego i obroty silnika.
Czterogazowy analizator spalin ( wylicza współczynnik Lambda) wyposażony jest w sondę, czujnik obrotów, czujnik temperatury oleju silnikowego i drukarkę.
Dymomierz do badania silników Diesla pozwala na kontrole zadymienia, temperatury oleju silnika i obrotu silnika wg. następujących programów:
- pomiar urzędowy
- pomiar zadymienia 
Urządzenie zabudowane jest na wózku jezdnym, dymomierz posiada własny stojak oraz przyłącza przystosowane do rur wydechowych z silnikiem Diesla.

Opis pochodzi ze strony internetowej firmy CARTEC-POLSKA

UWAGI

Często spotykany analizator. Produkcja i sprzedaż odbywa się od ponad 10 lat.

Analizator wyposażony w komorę pomiarową IR firmy ANDROS 6231, pomiar tlenu ogniwem elektrochemicznym

Zakres wskazań:

 Badany składnik

 Zakres pomiarowy

 Rozdzielczość

 CO

 0-10 %

 0,01 %

 CO2

 0-20 %

0,01 % 

 HC

 0-10000ppm

1 ppm 

 O2

 0-25 %

0,01 % 

Kalibracja: 
Co 6 miesięcy. Niewykonanie kalibracji powoduje wydruk informacji

Dostęp do funkcji serwisowych: 
Zabezpieczony hasłem

Sprzedaż: 
Analizator nie może być wprowadzany do obrotu. Dostępny jedynie obrót wtórny

Serwis urządzeń:
ŚLĄSK-Cały kraj - serwis firmy Cartec-Katowice

Analizator posiada Zatwierdzenie typu Głównego Urzędu Miar nr 375/95 z dnia 27 czerwca 1995. Z późniejszymi zmianami decyzja jest ważna do 31 maja 2007. Klasa dokładności I

Analizator posiadał atesty Instytutu Transportu samochodowego nr:
359/95 - wygasł 30.09.1998 377/95 - wygasł 30.11.1998
oraz certyfikaty:Z/15/6/99 - wygasł 30.11.2001, Z/15/42/02 ważny do 30.11.2004

Zgłaszając do legalizacji urządzenie należy dostarczyć analizator  i sondę spalin.

Zaleca się zabranie kopii porzedniego świadectwa legalizacji lub uwierzytelnieni