MAHA MGT 5

dane

Analizator spalin typ MGT5 dla silników  z zapłonem iskrowym w tym zasilanych gazem

Szeroki zakres zastosowań: od prostych, przenośnych zestawów z wyświetlaczem diodowym po rozbudowane stacje kontrolne z urządzeniami pracującymi w sieci, z wykorzystaniem komputerowej obróbki danych pomiarowych.
Możliwość rozbudowy urządzenia poprzez możliwość dołączania paneli funkcyjnych np.: pomiar prędkości obrotowej silnika, moduł komunikacyjny E-OBD.
Złącze szeregowe dające możliwość przyłączenia do komputera oraz do ścieżki diagnostycznej.
ASA/eurosystem sieciowy
Opcjonalnie możliwość pomiaru NOx
Możliwość skonfigurowania z dymomierzem MAHA MDO 2 LON (dla pomiaru spalin z silników o zapłonie samoczynnym).
Klasa dokładności pomiarowej 0 (wg OIML R 99)
Posiada certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego i dopuszczenie GUM

Opcje urządzenia 

moduł do przyłączenia czujnika prędkości obrotowej (wymagane w SKP);
kleszcze indukcyjne do pomiaru prędkości obrotowej (wymagane w SKP), lampa ze statywem, miernik prędkości obrotowej ROTOPHON;
sonda pomiaru temperatury oleju (wymagane w SKP);czujnik pomiarowy NOx
złącza szeregowe różnego typu do połączenia MGT5 z PC
wózek z ramieniem do zawieszenia kabla i węża pomiarowego
dalsze wyposażenie dodatkowe wg aktualnego cennika

Opis pochodzi ze strony internetowej firmy WSOP

UWAGI

Urządzenie spotyka się najczęściej jako moduł współpracujący z linią diagnostyczną. Analizator wyposażony w komorę pomiarową IR firmy SENSORS AMB II, pomiar tlenu ogniwem elektrochemicznym

Zakres wskazań:

 Badany składnik

 Zakres pomiarowy

 Rozdzielczość

 CO

 0-15 %

 0,01 %

 CO2

 0-20 %

0,1 % 

 HC

 0-2000ppm

1 ppm 

 O2

 0-25 %

0,01 % 

Kalibracja:
Ustawiana, przeważnie co 12 miesięcy

Dostęp do funkcji serwisowych:
Wolny dostęp do kalibracji

Sprzedaż:
Dealerzy MAHA

Serwis urządzeń:
MAHA Polska
WIELKOPOLSKA - serwis firmy HAIK-Swarzedz
PODLASIE         - Czeszel Białystok

Analizator posiada Zatwierdzenie typu Głównego Urzędu Miar nr 1019/2001 z dnia 30 listopada 2001 ważne do 31 października 2005. Klasa dokładności I, oraz nowe z 21 grudnia 2005 nr 335/2005 ważna do 21 grudnia 2015. Urządzeniu został nadany znak zatwierdzenia typu PLT05286

Analizator posiadał certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego nr Z/15/99/02 ważny do 22.10.2005

Zgłaszając urządzenie do legalizacji w pracowni w Swarzędzu wystarczy dostarczyć analizator  i sondę spalin.

Zaleca się zabranie kopii porzedniego świadectwa legalizacji lub uwierzytelnienia. 
Pracownia w Swarzędzu dysponuje urządzeniami niezbędnymi do uzyskania komunikacji z analizatorem.