Urzadzenie INNOVA 500 jest zaawansowanym technologicznie analizatorem spalin opartym na najnowszej technologii mikroprocesorowej spełniajacym najwyzsze standardy oraz potrzeby jutra.
W pełni cyfrowa technologia komory pomiarowej oparta na podczerwieni umozliwia szybka i precyzyjna analize spalin.
Wraz z czytelnymi wyswietlaczami LED i wbudowana drukarka urzadzenie INNOVA 500 jest na dzien dzisiejszy najbardziej przyjaznym dla uzytkownika analizatorem do wykonywania obowiazkowych testów analizy spalin oraz diagnozy defektów.
Urzadzenie INNOVA 500 wyposazone jest standardowo w czujniki RPM oraz temperatury oleju. Umozliwia to wykonywanie pełnej diagnostyki spalin pojazdów zasilanych benzyna, LPG oraz CNG. Wyniki testów moga byc łatwo przeanalizowane. Czytelne wyswietlacze wieloskladnikowego analizatora sprawiaja, ze jego obsługa jest prosta. W ciagu zaledwie kilku minut technicy moga wykonac pełna analize spalin. Pomiar zadymienia diesla jest takze mozliwy jako kluczowa opcja.
Urzadzenie INNOVA 500 jest w pełni zgodne z norma OIML klasa 0 i zalecane jest przez wielu producentów. Od pojazdów konwencjonalnych do najbardziej zaawansowanych technologicznie – takich, które moga jeszcze nie byc w sprzedazy - INNOVA 500 to wiodaca technologia obecnie i w przyszłosci.
Możliwosc rozszerzenia przez podłaczenie dymomierza TEN.
Standardowe cechy:
- 6 duzych wyswietlaczy LED
- 8 wytrzymałych klawiszy
- szybka i łatwa obsługa
- proste procedury testowe „krok po kroku”
- wbudowana drukarka termiczna
- pomiar RPM i temperatury oleju
- dokładnosc OIML klasa 0
- zgodnosc z dyrektywa MID
- atest CE
KLUCZOWE OPCJE:
dymomierz EDA2: Kompaktowy dymomierz o unikalnej konstrukcji umozliwia urzadzeniu INNOVA 500 przeprowadzanie testów zadymienia spalin diesla przy minimum obsługi serwisowej.
wyciag UTR: System wyciagu spalin zaprojektowany w celu zapewnienia dokładnosci pomiaru zadymienia spalin z silników diesla w zamknietym srodowisku warsztatowym.
Skaner EOBD: Zestaw EOBD z certyfikatem TÜV, który moze byc podłaczany do urzadzenia INNOVA 500.
Adaptery RPM: Systemy czujników TDC, optyczny, oraz napiecia akumulatora pojazdu.
Zestaw NOx: Czujnik elektrochemiczny NOx do pomiarów NOx
Dane techniczne:
Zasilanie | 220 / 240 Volt |
Czestotliwosc | 50 Hz |
Moc maks. | 70 W |
Wyswietlacze | diody LED |
Drukarka | Termiczna |
RPM | 100 – 7500 1/min |
Temp. oleju. | 0-150 sC |
CO | 0-10 vol. % |
CO2 | 0-20 vol. % |
HC | 0-10.000 vol. ppm |
O2 | 0-25 vol. % |
Lambda | 0.5-2.0 |
NOx (opcja) | 0-5.000 vol. % |
Masa | ca. 10 kg |
Opis pochodzi z ulotki firmy Classic
UWAGI
Nowy analizator na rynku wprowadzany do obrotu na podstawie dyrektywy MID.
Analizator wyposażony w komorę pomiarową IR HORIBA BE-150, pomiar tlenu ogniwem elektrochemicznym
Zakres wskazań:
Badany składnik |
Zakres pomiarowy |
Rozdzielczość |
CO |
0-10 % |
0,01 % |
CO2 |
0-20 % |
0,1 % |
HC |
0-10.000ppm |
1 ppm |
O2 |
0-25 % |
0,1/0,01 % |
Kalibracja:
niewykonanie kalibracji blokuje mozliwość wykonania pomiarów
Dostęp do funkcji serwisowych:
zabezpieczony hasłem
Sprzedaż:
MAZOWSZE
- CLASSIC
Serwis urządzeń:
MAZOWSZE
- CLASSIC
Analizator wedle deklaracji ustnej sprzedawcy jest wprowadzany do obrotu na podstawie dyrektywy 2004/22/WE. Analizator posiada badanie typu, przeprowadzone przez NMI (jednostka notyfikowana NB 0122) jednak nie wiemy jak osiągnięto spełnienie wymogów dyrektywy.
Klasa dokładności 0.
DOKUMENTYN DO POBRANIA
Deklaracja zgodności |
nie posiadamy |
Certyfikat badania typu z opisem- moduł B |