GASBOX Autopower został zaprojektowany jako urządzenie praktyczne i wielofunkcyjne, spełniające wszystkie oczekiwania pracujących na nim diagnostów. Poprzedni model został wyposażony w praktyczny wózek z łożyskowymi kółkami. Wysuwając praktyczny teleskopowy uchwyt, możemy łatwo przemieszczać analizator w różne części warsztatu, ustawiając go w pobliżu diagnozowanego samochodu, bez żadnego wysiłku. Kolejnym wygodnym rozwiązaniem jest zastosowanie specjalnej dźwigni, po odblokowaniu, której można zdjąć cały moduł i przenieść go w dowolne miejsce. Gwarantowany czas pracy urządzenia to pełny dzień, bez konieczności ładowania baterii.
GASBOX Autopower jest wyposażony w wysoko-pojemną baterię dostarczającą energię przez ponad 8 godzin. Dzięki temu mechanik może swobodnie pracować bez niewygodnych często utrudniających testy kabli elektrycznych, w tym przedłużaczy. Bezprzewodowe połączenie Wireless Bluetooth zapewnia komunikację między modułem GASBOX Autopower, a interfejsem odczytującym obroty i temperaturę silnika RC3 i RC2, a urządzeniami wizualizacyjnymi (dowolnym komputerem, stacją MULTI PEGASO lub całą linią urządzeń AXONE). Operator będzie mógł zmieniać dowolnie swoje położenie bez konieczności zachowania niewielkiej odległości od analizatora. Tak więc możliwe jest nawet przeprowadzenie testu samochodu pozostawionego na zewnątrz warsztatu. Ponadto, w celu zagwarantowania jak najmniejszych rozmiarów oraz wielostronności wykorzystania, opracowana została również nowa forma sondy; specjalny przegub umożliwia doskonałe dostosowanie jej do wszystkich typów rur wydechowych we wszystkich markach i modelach pojazdów.
GASBOX Autopower jest nowym modułem przeznaczonym do analizy spalin dla silników o zapłonie iskrowym, a w szczególności do wykonywania analizy spalin na potrzeby diagnostyki ( w przypadku, gdy występuje: brak mocy silnika, zbyt duże spalanie, zapalona kontrolka silnika, uruchamianie zimnego silnika, test katalizatora itd.), ale także do sprawdzenia czy dany pojazd spełnia normy ochrony środowiska.
SOFTWARE
System operacyjny dostarczany jest na „Black CD” i zawiera kompletną bazę danych pozwalającą na wybór z MENU głównego marki, modelu oraz silnika; aktywowana zostaje sekwencja wskazówek, która poprowadzi krok po kroku operatora podczas przeprowadzania testu.
Możliwa jest również integracja oprogramowania analizatora spalin z systemem IDC3, wtedy wyniki testów można odczytywać bezpośrednio z programów diagnostycznych zawartych w IDC3.
Opis pochodzi ze strony internetowej firmy TEXA Poland
UWAGI
Nowy analizator na rynku wprowadzany do obrotu na podstawie dyrektywy MID.
Analizator wyposażony w komorę pomiarową IR TEXA, pomiar tlenu ogniwem elektrochemicznym
Zakres wskazań
Badany składnik |
Zakres pomiarowy |
Rozdzielczość |
CO |
0-10 % |
0,01 % |
CO2 |
0-20 % |
0,1 % |
HC |
0-10.000ppm |
1 ppm |
O2 |
0-22 % |
0,01 % (O2<10%) |
Kalibracja:
Co 12 miesięcy. Niewykonanie kalibracji nie blokuje możliwość wykonania pomiarów.
Dostęp do funkcji serwisowych:
zablokowany hasłem
Sprzedaż:
WIELKOPOLSKA
- HAIK
- AUTO-ELEKTRO-TEST Szczecinek
Serwis urządzeń:
WIELKOPOLSKA
Analizator jest wprowadzany do obrotu na podstawie dyrektywy 2004/22/WE.
Spełnienie warunków dyrektywy nastapiło poprzez:badanie typu (moduł B), przeprowadzone przez PTB (jednostka notyfikowana NB 0102) połaczone z zapewnieniem jakości produkcji (moduł D) przeprowadzone przez NMi (jednostka notyfikowana NB 0122).
Klasa dokładności 0.
DOKUMENTY DO POBRANIA
Deklaracja CE | |
Certyfikat badania typu z opisem- moduł B | |
Certyfikat zapewnienia jakości - moduł D |
Zgłaszając urządzenie do legalizacji ponownej należy dostarczyć :
- analizator
- sondę spalin
- deklarację CE lub kopię porzedniego świadectwa legalizacji ponownej.