SAGEM Ultima 600

dane

Urządzenie to jest nowością, ponieważ może spełniać zarówno funkcję analizatora spalin, miernika zadymienia, jak również urządzenia diagnostycznego. Jako analizator spalin, Ultima 600 dostępna jest w wersji 4-gazowej z przeznaczeniem do silników benzynowych lub w zestawie do silników benzynowych i Diesla. Jako urządzenie diagnostyczne, Ultima 600 będzie zawierać czytnik diagnostyki EOBD służący do odczytu:
- parametrów silnika,
- kodów defektów z wyświetlaniem przyczyn ich powstania,
- do odczytu i uruchamiania testów: katalizatora, zaworu EGR, sondy lambda, itp.
Charakterystyka:
- analiza składu spalin: CO, CO2, HC, O2,
- obliczanie CO skorygowanego i współczynnika Lambda,
- pomiar temperatury oleju oraz obrotów silnika,
- dwa tryby pomiaru: naprawa oraz kontrola techniczna,
- wyświetlacz LCD o dużych wymiarach,
- pilot sterujący,
- klawiatura,
- możliwość współpracy z  komorą dymomierza,
Wyposażenie:

ULTIMA 600:
- Jednostka centralna
- wózek jezdny
- drukarka termiczna
- czujnik obrotów

ULTIMA 601:
- ULTIMA 600 +
- czujnik temperatury oleju

ULTIMA 602:
- ULTIMA 601 +
- klawiatura zewnętrzna
- pilot na podczerwień

Opis pochodzi z ulotki informacyjnej firmy Classic
UWAGI

Analizator spotykany głównie w sieciach serwisowych samochodów koncernu PSA

Zakres wskazań:

 Badany składnik

 Zakres pomiarowy

 Rozdzielczość

 CO

 0-10 %

 0,01 %

 CO2

 0-20 %

0,1 % 

 HC

 0-2000ppm

1 ppm 

 O2

 0-22 %

0,1 - 0,01 % 

Kalibracja:
Nie jest wymuszana. Zaleca sie co 12 miesięcy. Niewykonanie kalibracji nie blokuje analizatora

Dostęp do funkcji serwisowych:
Zabezpieczony hasłem

Sprzedaż:
Urządzeń nie można już wprowadzać do obrotu. Możliwy tylko obrót wtórny.

Serwis urządzeń:
MAZOWSZE Dojazd na terenie całego kraju - CLASSIC-Warszawa

Analizator posiada Zatwierdzenie typu Głównego Urzędu Miar nr 386/2001 z dnia 30 kwietnia  2001 ważne do 31 marca 2005. Klasa dokładności I

Analizator posiadał certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego nr Z/15/81/03 i Z/15/81/03 ważny do 22.04.2006

Zgłaszając do legalizacji urządzenie należy dostarczyć analizator  i sondę spalin.

Zaleca się zabranie kopii porzedniego świadectwa legalizacji lub uwierzytelnienia.