BOSCH BEA 250 BEA 350

dane

Nowe urządzenie do analizy spalin. Występuje w trzech odmianach:

BEA 150 - analiza zadymienia w silnikach diesel 
BEA 250 - analiza spalin w silnikach benzynowych 
BEA 350 - analiza spalin w silnikach benzynowych i analiza zadymienia w silnikach diesel


Pomiar prędkości obrotowej między innymi metodą BDM (tętnienie alternatora). Urządzenie przygotowane jest również do diagnozy EOBD (nowe modele samochodów z silnikami OTTO produkowane od 2000 roku muszą spełniać wymagania zawarte w europejskich wytycznych EOBD: On-Board-Diagnose). Napięcie sondy lambda, prędkość obrotowa, temperatura oleju i błędy będą możliwe do odczytania poprzez gniazdo EOBD. Do urządzenia tego przygotowano moduł EOBD, który rozszerza możliwości diagnostyczne. Urządzenie można przystosować do pomiaru NO i NO2 (poprzez wyposażenie w dodatkowe komory pomiarowe). W zależności od potrzeb klienta urządzenie to w każdej chwili można modułowo rozbudowywać. Wyniki pomiarowe ukazywane są na kolorowym,aktywnym ekranie (TFT - Display; Thin-Film-Transistor).

Zalety urządzenia: 
krótki czas nagrzewania (około 2 minuty) 
krótki czas badania 
wydruk zapewniony jest dzięki termicznej drukarce 
napęd dyskietek daje możliwość wgrania wznowień oprogramowania 
duża dokładność pomiarowa 
łatwa konserwacja i wymiana filtrów 
mobilność zestawu

Opis pochodzi ze strony internetowej firmy BOSCH.

Analizator posiada badanie typu (modułB), przeprowadzone przez NMi i LNE (jako model 251). połaczone z zapewnieniem jakości produkcji (modułD) przeprowadzone przez PTB (jednostka notyfikowana NB 0102). Klasa dokładności 0.

DOKUMENTY DO POBRANIA

Deklaracja CE Nie posiadamy
Certyfikat badania typu z opisem- moduł B

NMI nr T10106
Nie ma linku do załącznika.
Firma Bosch udostępnia dokumenty na swoich stronach

LNE(251)nr 15866
LNE nr 29747
pliki się pobierą bezpośrednio na komputer

Certyfikat zapewnienia jakości - moduł D

PTB DE-10AQ-PTB070MID
Nie ma linków do załącznika.
​Firma Bosch udostępnia dokumenty na swoich stronach

Analizator (BEA 250) posiadał Zatwierdzenie typu Głównego Urzędu Miar nr 333/2001 z dnia 14 kwietnia 2001 ważne do 31 marca 2006. Klasa dokładności I oraz certyfikaty Instytutu Transportu Samochodowego nr: Z/15/68/01 i Z/15/69/01 ważny w okresie do 15.05.2004  i Z/15/66/04 i Z/15/67/04 ważny w okresie do 15.05.2007 

Zgłaszając urządzenie do legalizacji ponownej należy dostarczyć : 
- analizator 
- sondę spalin
- deklarację CE lub kopię porzedniego świadectwa legalizacji ponownej.